Menu

Ułatwienia dostępu

  • Link do strony głównej

    Strona Główna
  • Kontakt

    Kontakt

    Gmina Lubicz

    Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21,
    87-162 Lubicz


    NIP: 879-261-75-06
    Kod TERYT: 0415042

    56 621 21 00
    info(at)lubicz.pl

    Uwaga! Wysyłając e-maila,  (at) należy zastąpić symbolem @
    np. nazwa@lubicz.pl

  • Odnośniki

  • Link do BIPu
  • Link do Facebooka

Menu

Nawigacja

Treść

Galeria zdjęć

Banery

PRZEWODNICZĄCY RADY

§ 27.

1. Przewodniczący organizuje pracę Rady, a w szczególności:

1) zwołuje i prowadzi sesje Rady oraz ustala porządek obrad,

2) nadzoruje obsługę kancelaryjną posiedzeń Rady, komisji i klubów radnych,

3) reprezentuje Radę na zewnątrz,

4) koordynuje organizację pracy komisji Rady,

5) nadzoruje, w imieniu Rady, wykonywanie uchwał,

6) przyjmuje i - w porozumieniu z przewodniczącymi komisji Rady - nadaje bieg skargom, dotyczącym wójta,

7) pełni dyżury, przemiennie z wiceprzewodniczącymi Rady i przewodniczącymi komisji. O miejscu i czasie pełnienia dyżurów wywiesza się informację na tablicy ogłoszeń Urzędu,

8) dekretuje wszystkie pisma kierowane do Rady , jej komisji lub radnych. Dekretacja powinna - w miarę potrzeby - wskazywać komisję, której opinia jest niezbędna w sprawie ( komisja wiodąca),

9) podejmuje w stosunku do radnych, czynności związane z ich podróżami służbowymi oraz czynności formalne, związane z utratą przez radnego diety wskutek nie złożenia w terminie oświadczenia majątkowego lub informacji, o której mowa w art. 24 j ust.2 ustawy,

2. Przewodniczący Rady podejmuje w stosunku do wójta wszystkie czynności z zakresu prawa pracy, oprócz ustalania wysokości wynagrodzenia.

3. Podejmowanie czynności, związanych z podróżami służbowymi przewodniczącego, należy do wiceprzewodniczącego starszego wiekiem.

drukuj ()

Banery

Stopka