Urząd Gminy Lubicz

Herb

Urząd Gminy w Lubiczu

Biuletyn Informacji Publicznej

Facebook

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka:

Jednostki organizacyjne

MENU

Treść strony

ZGŁOSZENIE POBYTU CZASOWEGO POWYŻEJ 3 MIESIĘCY

NAZWA REFERATU
Samodzielne stanowisko pracy ds. Ewidencji Ludności i Akt Stanu Cywilnego

PODSTAWA PRAWNA
1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (jednolity tekst Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.12.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U.Nr 236, poz. 1999 z późn.zm./
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 30 kwietnia 2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków ich wnoszenia (Dz.U. z 2002 r. Nr 62, poz. 564)
4. Wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 27 maja 2002 r. sygnatura akt K 20/01 (Dz.U. z 2002 r. Nr 78, poz.716)

WYMAGANE DOKUMENTY
1. WYPEŁNIONY DRUK "Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące" z potwierdzonym przez najemcę lub właściciela lokalu faktem pobytu osoby w lokalu
2. dowód osobisty
3. do wglądu dokument, z którego wynika najem lub własność lokalu.
OPŁATA
nie pobiera się

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
niezwłocznie

TRYB ODWOŁAWCZYnie przysługuje

DODATKOWE INFORMACJE
w zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się czynności zameldowania może dokonać członek rodziny, opiekun ustawowy lub faktyczny albo inna osoba

FORMULARZE

drukuj całą stronę

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.