Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony

POŚWIADCZENIE WŁASNORĘCZNOŚCI PODPISU NA PISMACH UPOWAŻNIAJĄCYCH DO ODBIORU PRZESYŁEK I SUM PIENIĘŻNYCH ORAZ ODBIORU DOKUMENTÓW Z URZĘDÓW I INSTYTUCJI, NA OŚWIADCZENIACH STWIERDZAJĄCYCH STAN RODZINNY I MAJĄTKOWY SKŁADAJĄCEGO OŚWIADCZENIE

NAZWA REFERATU
Referat Organizacyjny, pokój nr 14

PODSTAWA PRAWNA
Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 kwietnia 1991 r. w sprawie sporządzania niektórych poświadczeń przez organy samorządu terytorialnego i banki ( Dz. U. Nr 33 poz. 148).

WYMAGANE DOKUMENTY
Dowód osobisty.

OPŁATY
brak

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Bez zbędnej zwłoki.
 

Metryka

  • opublikował: Kamila Mróz
    data publikacji: 2003-08-18 10:34
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2013-08-21 12:41

drukuj całą stronę

Opis strony

redaguje: Barbara Wiertel, Referat Organizacyjny, Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, tel. (056) 678-21-28, fax: (056) 678-21-22, e-mail: bip@lubicz.pl

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 20732
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2013-08-21 12:41:35