Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
KONKURS NA STANOWISKO REALIZATORA POMOCY - ADMINISTRATOR BAZY KOMPUTEROWEJ W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBICZU
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu
Na podstawie art.3a ust.2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) ogłasza konkurs na stanowisko:
· realizatora pomocy – administrator bazy komputerowej,
· wymiar etatu: cały etat,
· miejsce wykonywanej pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
I. Wymagania niezbędne:
1) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
2) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
3) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada wykształcenie średnie informatyczne lub wyższe
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych w zakresie udzielania pomocy w ramach ustawy o pomocy społecznej i ustawy o świadczeniach rodzinnych,
2) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
3) komunikatywność i otwartość,
4) dyspozycyjność,
5) pożądana jest znajomość:
· budowy sieci komputerowych,
· zarządzania i administracji siecią,
· konfiguracji routera dostępowego,
· znajomość systemów operacyjnych rodziny Linux (Open Suse, Red Hat) oraz Windows 98/XP
· znajomość całego pakietu MS Office oraz Open Office
· znajomość języków programowania: HTML, C, C++
· ochrona danych (backup, firewall, antywirus, antyspam)
· (ssh, mail, baza danych, „Progress”)
III. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1) zarządzanie – administrowanie bazą komputerową i siecią,
2) konserwacja i administracja sieci,
3) prowadzenie i aktualizowanie bazy danych,
4) sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych,
5) sporządzanie list wypłat w/wym świadczeń,
6) sporządzanie pełnej sprawozdawczości w zakresie realizowanych świadczeń.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectwa pracy,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
6) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
7) podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
8) klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883, ze zm.)”
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do 14 dni licząc od następnego dnia po ukazaniu się niniejszego ogłoszenia, tj. do dnia 12.XII.2006, w pokoju
nr 6 GOPS w godzinach urzędowania.
Zgłoszenia należy złożyć w zamkniętej kopercie następującą adnotacją: „ Konkurs na wolne stanowisko realizatora pomocy”.
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczudata wytworzenia: 2006-11-28
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2006-11-28 14:25
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2006-11-29 07:56