Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony


konkurs na stanowisko księgowej w Referacie Finansowym

Wójt Gminy Lubicz na podstawie art. 11 ust.1 oraz art.13  ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r Nr 223, poz. 1458) ogłasza konkurs na stanowisko księgowej w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy  Lubicz

I.    Wymagania niezbędne

1) jest obywatelem polskim,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
4) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) posiada wykształcenie ekonomiczne średnie lub wyższe,
7) posiada doświadczenie w księgowości,
8) znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office  oraz pracy w Internecie.

II. Wymagania dodatkowe

1) Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej – podstawowe informacje o samorządzie gminy Lubicz

2) Znajomość ustaw „ o finansach publicznych”, „ o dochodach jednostek samorządu terytorialnego”, ustawy „ o rachunkowości”, znajomość szczególnych zasad rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych ze szczególnym uwzględnieniem zasad ewidencji i gospodarki w zakresie środków trwałych, „ ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych” , „ ustawy o ochronie danych osobowych”, ustawy „Kodeks postępowania administracyjnego”

3) Dobra komunikacja z otoczeniem

4) Dzielenie się informacją,

5) Łatwość w przyswajaniu wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,

6) Umiejętność zastosowania odpowiednich przepisów,

7) Kreatywność, inicjatywa
                 
Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:

1) Prowadzenie ewidencji składników majątkowych na urządzeniach
szczegółowej ewidencji środków trwałych,

2) Naliczanie umorzeń środków trwałych, sporządzanie PK w zakresie
umorzeń i amortyzacji,

3) Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz dekretacja
dokumentów finansowo- księgowych przychodu i rozchodu składników
majątkowych, nadawanie numerów inwentarzowych poszczególnym składnikom majątkowym,

4) Uzgadnianie obrotów i sald ewidencji szczegółowej środków trwałych z
kontami syntetycznymi,

5) Rozliczanie inwentaryzacji w zakresie środków trwałych,

6) Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego,

7) Sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych,

8) Sporządzanie PK w zakresie ustalonych nie podatkowych należności
budżetowych, wystawianie faktur VAT, prowadzenie ewidencji szczegółowej
należności, uzgadnianie obrotów i sald z kontami analitycznymi i syntetycznymi, opracowanie danych do sprawozdań z dochodów budżetowych,

9) Prowadzenie windykacji należności budżetowych – we współpracy z Radcą
Prawnym, wystawianie upomnień, wezwań i not odsetkowych,

10) Załatwianie wniosków o odroczenia, rozłożenia na raty, umorzenia należności,

11) Przygotowanie dokumentacji dotyczącej odpisów aktualizujących należności,
sporządzanie PK w tym zakresie,

12) Kompletowanie zbioru dokumentów księgowych, opisywanie, po ujęciu w
księgach przygotowanie i przekazanie do archiwum

1. Wymagane dokumenty i oświadczenia

a. życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
b. list motywacyjny,
c. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
d. kopie świadectw pracy,
e. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
f . podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie  oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
g. podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
h. klauzula o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883, ze zm)

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dziesięciu dni, licząc od opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej tj do dnia 10 marca 2011r w Biurze Podawczym Urzędu Gminy w Lubiczu (pokój nr 9) ,w godzinach urzędowania.

Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją
” Konkurs na  stanowisko księgowej  w Referacie Finansowym”.

             Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Metryka

  • [treść archiwalna]
  • opublikował: Kamila Mróz
    data publikacji: 2011-02-28 13:06
  • zmodyfikował: Kamila Mróz
    ostatnia modyfikacja: 2011-02-28 13:07

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 624337
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-27 08:13:05