Biuletyn Informacji Publicznej
URZĄD GMINY LUBICZ

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.lubicz.pl

Treść strony


INFORMACJA WÓJTA GMINY LUBICZ

OŚW.7624-1/I/08

Lubicz, dnia 01.02.2008 r.

INFORMACJA

 

WÓJTA  GMINY  LUBICZ

Na podstawie art. 32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006 r. nr 129, poz. 902 ze zmianami)

I n f o r m u j ę

że w publicznie dostępnym wykazie danych (prowadzonym przez stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami Urzędu Gminy Lubicz ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz) zarejestrowano poniżej wymienione dokumenty.

Jednocześnie informuję o możliwości składania do Urzędu Gminy Lubicz ul. Toruńska 21 87-162 Lubicz - uwag i wniosków w terminie 21 dni, licząc od daty podania do publicznej wiadomości.

L.p.

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

1.

Nr wpisu

                         1

2.

Zakres przedmiotowy sprawy

Wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia- budowa drogi Lubicz Dolny : Małgorzatowo

3.

Znak sprawy

OŚW.7624-1/08

4.

Data złożenia

21.01.2008 r.

5.

Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko, adres, regon)

 Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu Dolnym ul.Toruńska 36 A

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

- mapa zasadnicza

- charakterystyka przedsięwzięcia

7.

Nazwa organu- adresata wniosku

Wójt Gminy Lubicz

8.

Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nr pokoju, nr telefonu kontaktowego)

Urząd Gminy Lubicz, Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska, pokój nr 31, tel. 056-6782-215 w.129

9.

Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji)

10.

Zastrzeżenia dot. udostępnienia informacji

Brak

11.

Nr innych kart w wykazie dot. wnioskodawcy

12.

Uwagi

 

L.p.

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

1.

Nr wpisu

                         2

2.

Zakres przedmiotowy sprawy

Wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia-przebudowa drogi powiatowej nr 2010 Rogówko, Rogowo

3.

Znak sprawy

OŚW.7624-2/08

4.

Data złożenia

21.01.2008 r.

5.

Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko, adres, regon)

 Wnioskodawca : Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ul. Polna 113

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

- mapa zasadnicza

-charakterystyka przedsięwzięcia,

7.

Nazwa organu- adresata wniosku

Wójt Gminy Lubicz

8.

Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nr pokoju, nr telefonu kontaktowego)

Urząd Gminy Lubicz, Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska, pokój nr 31, tel. 056-6782-215 w.129

9.

Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji)

10.

Zastrzeżenia dot. udostępnienia informacji

Brak

11.

Nr innych kart w wykazie dot. wnioskodawcy

12.

Uwagi

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Wójt Gminy Lubicz
    data wytworzenia: 2008-02-01
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2008-02-05 08:22
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2008-02-05 08:25

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 228202
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2010-01-15 10:55:28