Urząd Gminy Lubicz ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest w 2024 roku.
Wnioski należy składać w terminie od 15 stycznia do 15 lutego 2024 roku - na formularzu, który można pobrać tutaj
Złożony wniosek powinien zawierać następujące załączniki:
Z darmowego odbioru azbestu mogą skorzystać mieszkańcy, których posesje są ujęte w „Bazie azbestowej zawierającej informację z inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest”.
Zasady przyznawania dofinasowania w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest, zostały określone w Uchwale NR XXV/347/20 RADY GMINY LUBICZ z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie przyjęcia regulaminu dofinansowania zadań z zakresu demontażu, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych z obszaru Gminy Lubicz z wykorzystaniem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu zmienionej uchwałą nr XLIV/590/22 Rady Gminy Lubicz z dnia 11 lipca 2022 r. (Dz. Urz. Woj. Kuj-Pom. z 2022 r. poz. 3726) oraz nr LXV/815/23 Rady Gminy Lubicz z dnia 15 grudnia 2023 r.
Z uwagi na ograniczone środki decyduje kolejność zgłoszeń. Wnioski niekompletne i złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
[1] W przypadku współwłaścicieli należy dołączyć zgodę od wszystkich właścicieli na realizację zadania. W przypadku, gdy posiadacz nieruchomości nie jest jej właścicielem/użytkownikiem wieczystym, do wniosku dołącza się zgodę właściciela/i nieruchomości na wykonanie inwestycji.