Od 3 listopada stanowiska ds. akt stanu cywilnego, dowodów osobistych i ewidencji ludności z powodu choroby pracowników będą nieczynne do odwołania. Co robić w tej sytuacji?
Dotychczas nasze koleżanki pracowały nieprzerwanie, obsługując również licznych mieszkańców okolicznych gmin. Teraz to my jesteśmy zmuszeni poprosić Państwa o udanie się do innych urzędów gmin.
Przypominamy też, że prawie wszystkie czynności można wykonać przez internet, korzystając z Profilu Zaufanego. A o tym jak go założyć przeczytacie Państwo tutaj.
Wyjątkiem jest pobranie aktu zgonu (osoby zmarłej na terenie naszej gminy) oraz odbiór dowodu osobistego. Wyłącznie w tych dwóch sprawach mieszkańcy mogą kontaktować się pod nr tel. 56 674 40 14. Dla zgłaszających zgon gmina zorganizuje krótki dyżur uprawnionego do obsługi akt stanu cywilnego pracownika z sąsiedniej gminy.