Urząd Gminy Lubicz ogłasza uzupełniający termin naboru wniosków na dofinansowanie w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Lubicz.
Wnioski należy składać – na formularzu, który można pobrać tutaj – w terminie od 15 czerwca do 15 lipca 2021 roku:
1) bezpośrednio w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Lubicz, od poniedziałku do piątku, w godzinach przyjmowania interesantów;
2) pocztą na adres Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, z dopiskiem na kopercie „DOFINANSOWANIE AZBEST” (decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu);
3) drogą elektroniczną poprzez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (EPUAP) po podpisaniu certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
Złożony wniosek powinien zawierać następujące załączniki:
Z darmowego odbioru azbestu mogą skorzystać mieszkańcy, których posesje są ujęte w „Bazie azbestowej zawierającej informację z inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest”.
Z uwagi na ograniczone środki decyduje kolejność zgłoszeń.
Wnioski niekompletne i nie uzupełnione w wyznaczonym terminie oraz złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Szczegółowych informacji udzielą pracownicy Referatu Gospodarki Odpadami - Urząd Gminy Lubicz, pok. nr 1, e-mail go@lubicz.pl, nr tel. 56 621 21 28.
[1] W przypadku współwłaścicieli należy dołączyć zgodę od wszystkich właścicieli na realizację zadania. W przypadku, gdy posiadacz nieruchomości nie jest jej właścicielem/użytkownikiem wieczystym, do wniosku dołącza się zgodę właściciela/i nieruchomości na wykonanie inwestycji.