Treść strony

Koronawirus. Ograniczenia, jak załatwić sprawę, numery telefonów, e-maile [Aktualizacja 37]

Wójt Lubicza wprowadził zmiany w pracy Urzędu Gminy Lubicz oraz podległych instytucji. Rząd regularnie informuje o nowych regulacjach. Tutaj znajdziecie aktualizowane informacje związane z funkcjonowaniem gminy w czasie pandemii.

Infolinia NFZ dla osób podejrzewających zakażenie: 
800 190 590 

Infolinia dla obywatela w sprawie kwarantanny, dodatniego testu, bliskiego kontaktu z osobą zakażoną:
22 25 00 115

Darmowa infolinia wsparcia dla seniorów:
22 505 11 11

Infolinia w sprawie szczepień:

989

>>> Zapisy na szczepienie w Lecznicach Citomed

  • URZĄD GMINY LUBICZ 

Do czasu poprawy sytuacji epidemiologicznej zostaje wprowadzony ograniczony wstęp interesantów do Urzędu Gminy Lubicz. Prosimy o załatwianie spraw pocztą tradycyjną, poprzez e-puap, e-mailowo lub telefonicznie.

Tutaj znajdziecie Państwo kontakty.

W razie konieczności dostarczenia papierowych wersji dokumentów, należy je wysłać pocztą lub zostawić w skrzynce w korytarzu w budynku głównym – wejście od tyłu urzędu.

Wszystkie dokumenty, które dotrą do gminy (a także jej jednostek, o których piszemy w dalszej części) przejdą dobową kwarantannę.

W sprawach pilnych, wymagających bezpośredniej wizyty, należy zdalnie umówić się z urzędnikiem na konkretny termin. Na zaplanowane spotkanie trzeba przyjść z zakrytymi ustami i nosem, np. w maseczce. Każdej osobie zmierzymy temperaturę, prosząc również o zdezynfekowanie rąk i podanie swoich danych (imienia, nazwiska i nr telefonu). 

Budynek główny (Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21)

W budynku głównym, tylko po wcześniejszym umówieniu się, mieszkańcy będą przyjmowani w specjalnie dostosowanej do sytuacji sali obsługi interesantów w godz. 7.30-14.00 lub w uzasadnionych przypadkach również w innych godzinach. Godziny pracy urzędu pozostają bez zmian. W tym samym czasie możemy przyjąć maksymalnie dwie osoby – wejście z tyłu budynku. Po zakończeniu pracy urzędu punkt przyjęć będzie ozonowany.

Do 16 kwietnia bezpośrednią obsługę zawiesza Referat Podatkowy.

Budynek B (Lubicz Dolny, ul. Toruńska 24; obok banku)

W przypadku konieczności załatwienia spraw związanych z aktami stanu cywilnego, zameldowaniami lub dowodami osobistymi na wizytę należy umówić się telefonicznie lub e-mailowo: 

kierownik USC (akty, zameldowania stałe) - tel. 56 674 40 14, e-mail usc@lubicz.pl, zastępca kierownika USC (meldunki czasowe, dowody osobiste) - tel. 56 674 40 13, e-mail dowody@lubicz.pl.

  • GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Kierownik GOPS prosi mieszkańców o zgłaszanie swoich spraw w formie pisemnej poprzez wrzucenie podania do skrzynki umieszczonej na budynku GOPS (ul. Toruńska 56, Lubicz Dolny), kontakt telefoniczny, e-mailowy i inne dostępne formy zdalne. Kontakt osobisty z pracownikami socjalnymi jest możliwy w sytuacjach pilnych i koniecznie tego wymagających.

Tutaj znajdziecie Państwo kontakty.

Dział Świadczeń Rodzinnych mieści się w budynku B Urzędu Gminy w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 24 (obok banku). Wszelkie sprawy można tu zgłaszać telefonicznie, a wnioski (dobry start, zasiłki rodzinne, fundusz alimentacyjny i inne) składać do skrzynki zamieszczonej na budynku oraz za pośrednictwem profili zaufanego, bankowości elektronicznej, portalu Empatia lub portalu ZUS.

Kontakt:  tel. 500 280 473 lub 506 133 337, e-mail: swiadczenia@gopslubicz.home.pl.

Podanie numeru telefonu znacznie przyspieszy i ułatwi załatwienie sprawy.

  • TERAPEUTA DS. UZALEŻNIEŃ

Punkt konsultacyjny dla osób uzależnionych i współuzależnionych - świetlica środowiskowa w Lubiczu Dolnym (budynek ZUK) - wtorek 10.00 - 16.00 - po umówieniu się pod nr tel. 797 999 879.

  • ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Praca w godzinach od 8.00 - 14.00 w pomniejszonym składzie (pracownicy pracują naprzemiennie zdalnie/biuro). Interesanci przyjmowani są w godzinach 9.00 - 12.00 po uprzednim telefonicznym umówieniu; 

numery telefonów + 48 531 506 028 lub + 48 884 808 953;

adres e-mail oswiata@lubicz.pl;

adres korespondencyjny: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przeszkoli, Lubicz Górny, ul. Piaskowa 23, 87-162 Lubicz.

Korespondencję można też zostawić w skrzynce umieszczonej w wiatrołapie.

Uwaga! W dniach 8 i 9 kwietnia ZEASIP pracuje zdalnie. 

  • BIBLIOTEKA

Pracuje w reżimie sanitarnym; w bibliotece może przebywać jednak osoba, obowiązkowe zasłanianie ust i nosa oraz dezynfekcja rąk; do minimum ograniczamy czas przebywania w placówce, rekomendowane zamawianie książek przez system biblioteczny, telefonicznie lub mailowo.

  • ŚWIETLICE

Wszystkie zajęcia świetlicowe zostają zawieszone. 

Kluby Wsparcia Seniora, prowadzone przez GOPS, przechodzą na pracę zdalną – na materiałach, które będą dowożone ich członkom oraz w oparciu o filmiki upublicznione na profilach społecznościowych klubów.

Jesteśmy też zmuszeni wstrzymać wynajem świetlic na imprezy okolicznościowe.

  • SZKOŁY I PRZEDSZKOLA

Zasady obowiązujące w placówkach oświatowych, w oparciu o ogólnopolskie zalecenia, ustalają ich dyrektorzy, informując o nich zainteresowanych rodziców i uczniów.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, licząc na Państwa zrozumienie.

  • OBOWIĄZUJĄCE OBOSTRZENIA OGÓLNOPOLSKIE 

>>> Przedłużenie obowiązujących zasad do 18 kwietnia (informacja z 7.04.21)

 

*****

INNE POMOCNE LINKI

>>> Koronawirus. Aktualne informacje i zalecenia (serwis ogólnopolski)

>>> Strona internetowa Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Toruniu

>>> Aplikacja STOP COVID

>>> Apel naukowców PAN z 11.10.2020 r.

drukuj (Koronawirus. Ograniczenia, jak załatwić sprawę, numery telefonów, e-maile [Aktualizacja 37])

  • data: 2020-10-06

« wstecz