Treść strony
Opłać sprawy urzędowe online!
W Urzędzie Gminy Lubicz można już realizować opłaty bez użycia gotówki! Wystarczy zeskanować kod QR dostępny na miejscu lub – bez wychodzenia z domu – odwiedzić stronę internetową oplaty.lubicz.pl.
To efekt wdrożenia przez gminę nowoczesnej platformy płatniczej E-COM STP, która usprawnia obsługę mieszkańców, zwiększa jej jakość i rozwija proces cyfryzacji.
– Teraz interesanci i kontrahenci mogą dokonywać płatności za pomocą własnych telefonów komórkowych, płacąc za wiele spraw urzędowych w prosty i intuicyjny sposób. Dzięki temu czas obsługi zostanie skrócony, a przelew będzie zrealizowany w czasie rzeczywistym. Dlatego uważam, że to dobre rozwiązanie zarówno dla mieszkańców, jak i dla pracowników Urzędu Gminy Lubicz – wyjaśnia Beata Janicka, skarbnik gminy Lubicz.
Platforma umożliwia opłacenie m.in.:
• podatków,
• wyżywienia dzieci w szkołach,
• odpadów komunalnych,
• opłat za ewidencję ludności i sprawy USC,
• zezwoleń (np. na sprzedaż alkoholu),
• opłat budowlanych, drogowych i z zakresu gospodarki przestrzennej.
Jak zapłacić online?
1. Zeskanuj kod QR z plakatu (który umieściliśmy niżej) lub tabliczki w urzędzie albo wejdź na stronę www.oplaty.lubicz.pl
2. Wybierz odpowiedni rodzaj opłaty i kliknij „Dalej”.
3. Wprowadź należną kwotę.
4. Uzupełnij formularz z danymi i adresem e-mail, ponieważ na niego otrzymasz potwierdzenie płatności.
5. Sprawdź podsumowanie operacji.
6. Wybierz formę płatności (np. MasterCard, VISA, Google Pay).
7. Wprowadź dane karty i zatwierdź transakcję.
8. Po chwili zobaczysz komunikat: „Transakcja zakończona sukcesem”.
Bezgotówkowe płatności to kolejny krok w stronę cyfrowej i nowoczesnej gminy.
Zachęcamy mieszkańców do korzystania z tej wygodnej formy obsługi!
W razie pytań prosimy o kontakt z Referatem Finansowym pod numerem telefonu: 56 621 21 03.
>>> Zachęcamy do zapoznania się z filmem instruktażowym [YouTube]
drukuj (Opłać sprawy urzędowe online!)
- data: 2025-06-26