Treść strony
Wywóz śmieci segregowanych
Przypominamy, że w sobotę 26 sierpnia w całej naszej gminie odbywa się wywóz odpadów segregowanych. Zawiązane worki prosimy wystawić przed godziną 6.00 rano. Jak zgłaszać reklamacje?
Jeżeli odpady nie zostały zabrane w wyznaczonym dniu albo zdarzyły się inne zakłócenia dotyczące zbiórki, należy niezwłocznie złożyć reklamację (w ciągu najbliższych trzech dni roboczych) w Referacie Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Dróg Urzędu Gminy Lubicz: e-mailowo, wysyłając e-maila na adres gk@lubicz.pl, podając swoje dane oraz adres posesji lub telefonicznie pod nr 56 621 21 28 lub 56 621 21 38. To pracownicy tego referatu w bezpośrednim kontakcie z firmami wywożącymi odpady mogą interweniować w zgłaszanej przez Państwa sprawie. Zgłoszenie po dłuższym czasie wyklucza możliwość wyjaśnienia sytuacji.
Reklamacji nie zgłaszamy przez Facebooka.
Więcej na temat gospodarowania odpadami komunalnymi w zakładce Wywóz odpadów.
drukuj (Wywóz śmieci segregowanych)
- data: 2023-08-24