Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
INFORMACJA O NABORZE KSIĘGOWEJ
Na podstawie art. 3 a ust. 2 ustawy z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych
/Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z 2001 r. ze zmianami/ ogłasza konkurs na stanowisko
referenta ds. administracyjno – biurowych i księgowych w dziale księgowości, w Zarządzie Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu.
I. Wymagania niezbędne
1. Jest obywatelem polskim.
2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
3. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
4. Nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie.
5. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
6. Posiada wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne.
7. Posiada doświadczenie w księgowości.
8. Posiada znajomość obsługi komputera w zakresie min. Microsoft Office, pracy w internecie.
II. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji
samorządowej.
2. Znajomość ustaw "o finansach publicznych", "o rachunkowości".
3. Znajomość szczególnych zasad rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych.
2. Komunikatywność i dyspozycyjność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1. Kompletowanie w porządku chronologicznym dokumentów finansowo – księgowych.
2. Prowadzenie szczegółowej ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych
i prawnych w księgach inwentarzowych, na kartach obiektów inwentarzowych, tabelach
amortyzacyjnych.
3. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów OT, OW, LT, PT.
4. Sporządzanie sprawozdawczości ze środków trwałych oraz wartości niematerialnych
i prawnych.
5. Archiwizowanie dokumentów księgowych działu księgowości.
6. Ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. CV .
2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kopie świadectw pracy.
5. Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
6. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni
z praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
7. Podpisane oświadczenie o stanie zdrowia.
8. Klauzula o treści : "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie
danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 – tekst jednolity ze zm./".
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 26 czerwca 2008 r.
w siedzibie Zarządu Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu – Lubicz
ul. Toruńska 36 A, dział księgowości – w godzinach urzędowania.
Zgłoszenia należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:
" Konkurs na stanowisko referenta ds. administracyjno-biurowych w Zarządzie Dróg,
Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu "
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Zarządu Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej
drukuj (INFORMACJA O NABORZE KSIĘGOWEJ)
Metryka
- [treść archiwalna]
- autor lub odpowiedzialny za treść: KIEROWNIK ZDdata wytworzenia: 2008-06-04
- opublikował: Rolnictwo i Ochrona Środowiskadata publikacji: 2008-06-04 14:33
- zmodyfikował: Rolnictwo i Ochrona Środowiskaostatnia modyfikacja: 2008-07-01 08:34