Odnośniki
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.lubicz.pl
Treść strony
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu ogłasza nabór na stanowisko
ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Termin zatrudnienia: maj 2013r. – sierpień 2014r.
1. Wymagania konieczne:
a. posiadanie obywatelstwa polskiego,
b. korzystanie z pełni praw publicznych,
c. nieposzlakowana opinia,
d. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f. wykształcenie:
· wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
· lub policealne kierunkowe w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej
· lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie/kurs w zakresie pracy z osobą niepełnosprawną lub osobą zależną i udokumentuje stażem pracy lub potwierdzonym wolontariatem
2. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość obsługi komputera i programów,
b. wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania osoby niepełnosprawnej w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym,
c. znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
d. samodzielność w działaniu, wykazywanie własnej inicjatywy, organizacja własnego miejsca pracy,
e. komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
f. umiejętność współpracy i odporność na sytuacje stresowe,
g. umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z osobą niepełnosprawną i budowania poprawnych relacji rodzinnych,
h. prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu.
3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a. empatia,
b. kreatywność, zdolności organizacyjne,
c. komunikatywność,
d. odpowiedzialność,
e. obowiązkowość i rzetelność,
f. zaangażowanie i odporność na stres.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej należało będzie wspomaganie osoby niepełnosprawnej w komunikacji z otoczeniem, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i innych, pomoc w poruszaniu się i w korzystaniu ze środków publicznego transportu, towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w kontaktach społecznych - udział w imprezach kulturalnych, wyjściach do kin, teatrów, muzeów, na koncerty, na spotkania towarzyskie, na zakupy itp., wspólne spędzanie czasu wolnego mające na celu rozwój zainteresowań, pomoc w funkcjonowaniu osoby niepełnosprawnej w życiu codziennym, społecznym, rodzinnym, towarzyszenie podczas realizacji warsztatów, poradnictw specjalistycznych, wyjazdów integracyjnych, szkoleniach zawodowych i staży.
5. Wymagane dokumenty:
a. CV ze zdjęciem,
b. List motywacyjny
CV i list motywacyjny opatrzony klauzulą: „oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych powyżej dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 roku Nr 133, poz. 833 z późn. zm.)”.
c. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d. kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, dyplomy),
e. kopie świadectw pracy, posiadane referencje, poświadczenia wolontariatu,
f. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat otrzyma skierowanie na badania wstępne medycyny pracy),
g. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
i. kopia dowodu osobistego,
j. inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności, kwalifikacje.
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.
6. Postępowanie rekrutacyjne:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna wraz z testem, z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu, ul. Toruńska 21 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
7. Termin i sposób składnia ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie z dopiskiem – dotyczy naboru na stanowiska Asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu (sekretariat) lub pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz
w terminie od 12.04.2013r. do 19.04.2013r. – liczy się data wpływu do Ośrodka do godz. 15.00
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Metryka
- opublikował: Uzytkownik GOPSdata publikacji: 2013-04-12 09:50
- zmodyfikował: Kamila Mrózostatnia modyfikacja: 2013-04-16 11:02